PERHATIAN! PENGGUNAAN BAHASA DALAM BLOG INI TIDAK SESUAI DIGUNA PAKAI DALAM KARANGAN BAHASA. HARAP MAKLUM. FOR NON-MALAYSIAN, I'M SO SORRY. THIS BLOG CURRENTLY IN MALAY. -penulis blog-

Thursday, August 27, 2009

green

haha!!
ini la dye orgnyer..
nme sbenar dye muhd fuad b nazri.
ak pggl dye green sbb dye ske pkai bju melayu wane ijau.
lgpun,dye mmg ske wane ijau..
dlu,time form 1 ak penah ske kt dye..
haha!!
smpai skang pun ske dye lg..
tapi dye da ader yg punyer..
kn x baek kaco org punyer..
em..skang,umo dye 18 thn.
tau x knaper ak ske kt dye??
sbb dye mcm gaara yg dlm citer naruto tu..
haha!!
smpai skang ak still cntct dgn dye..
dye nih special sgt..
sbb dye la yg buka pintu hti ak nih
utk b'kwn dgn dak laki..
b4 nih ak x ske ar dak laki..
skang da kurang sket..
so,thnks sgt kt dye coz muncul dlm idup ak..
ak harap kesetiaan ak terbalas..
aku akan tetap tunggu dia..
dan kalau nak tau, dia antara sebab kenapa
aku tak terima lelaki lain dalam hidup aku..
bagi aku, hanya dia sorg je dlm hati aku ni..
smpai la tiba msenya, A llah mengubah hati aku
utk org lain.. :)
semoga dye selalu gembira =)

0 comments:

Post a Comment