PERHATIAN! PENGGUNAAN BAHASA DALAM BLOG INI TIDAK SESUAI DIGUNA PAKAI DALAM KARANGAN BAHASA. HARAP MAKLUM. FOR NON-MALAYSIAN, I'M SO SORRY. THIS BLOG CURRENTLY IN MALAY. -penulis blog-

Saturday, March 13, 2010

failed?

Hmm..tahun yg sgt penting yer 2010 nih.. sbb aper??
mesti la sbb SPM!! btw, bak kater pidot norizan, PMR
punyer hw lg byk drpd SPM punyer hw.. and I agree with
him! but take this chance to make our own revision.. jgn
asyik nk on9 jer..[haha!! kutuk dri sendri..] tp thn nih mmg
challenging giler ar!! mne x nyer.. keje BWP byk lg x siap..
dgn perancangan bulanan lg.. pastu junior2 yg msh blur
ttg hostel.. study laju.. huh!! tp x per.. ini bru la dinamakan
hidup..mne ader hidup yg senang jer.. mesti ader dugaannyer..
huhu.. the most scary things for me right now are +maths, physics
n chem!! I think, this standardized test 1 I failed for my +maths
n physics.. huh.. only about 7 months left.. I have to work very3 hard
in order to get straight A's just like my brother n sister..

1 comment:

  1. usaha tangga kejayaan .. insyaallah akan berjaya macam kakak dan abang juga

    ReplyDelete