PERHATIAN! PENGGUNAAN BAHASA DALAM BLOG INI TIDAK SESUAI DIGUNA PAKAI DALAM KARANGAN BAHASA. HARAP MAKLUM. FOR NON-MALAYSIAN, I'M SO SORRY. THIS BLOG CURRENTLY IN MALAY. -penulis blog-

Wednesday, June 9, 2010

wonderful tuesday

tah pape jer.. it happened yesterday k..I woke up early
in the morning coz nk follow my sis g IntEC.. alang2 2,
tdo skali kt sne till this friday.. my sis left me in her house
with her housemate, sis Hema.. well.. I spend my time finished
my homework! only english handout..haha!! then, I watched
HOW TO TRAIN YOUR DRAGON.. 
when my sis returned home, she said tht we hav to go
home today!! WHAT??!! I dont understand laa....
ohhh... her class for tomorrow had been canceled..
hek eleh.. buat penat jer pack brg, bwk bntl, bwk
beg brt2 dtg cni.. last2 blk hri tu jugak.. adoy..
nk wat cmner an.. kiter merancang..
tp Tuhan yg menentukn sglanyer..

ok...my next story.. nih psl Zee n kwn Zee..
haha!! today, ktorg fight nk tgk spe msj spe
dlu... alaaahhh.. so simple la this competition..
jom kiter lihat spe pemenang!!
JENG..JENG..JENG..
10.25 pm.
haha!! I WIN!!
dye call Zee.. but Zee x jwb..haha!!
yeah..Zee da mng.. : )

1 comment: